Site-ul www.mountcore.ro este închisă până pe data de 30 noiembrie. Vă invităm să vizitați platformele partenerilor noștri Himalaya.ro și Echipmont.ro

Livrarea produselor

Disponibilitatea bunurilor/produselor

Timpul de livrare a bunurilor depinde fiecare produs în parte, de legătura Vânzătorului cu Furnizorul şi de metoda de livrare selectată de către Cumpărător. La orice comandă, Vânzătorul va notifica Cumpărătorul cu privire la data anticipată la care produsele comandate vor fi disponibile pentru a fi livrate.

Orarul de funcţionare. Livrare

Comenzile pot fi plasate online 24 de ore din 24, 7 zile din 7, iar perioada de procesare a acestora se desfăşoară de luni până vineri în intervalul 9-18. Comenzile plasate în zilele de sâmbătă, duminică şi sărbătorile legale vor fi procesate în urmatoarea zi lucrătoare. Orarul de funcţionare este 9-18 de luni până vineri.

Durata de livrare

Durata de livrare a bunurilor depinde de adresa de livrare indicată, condiţiile meteo, şi alţi factori şi va fi comunicată de către Vânzător Cumpărătorului. Livrarea va avea loc în mod normal în intervalul luni-vineri între 9.00 şi 18.00. Orice date care sunt fixate pentru livrarea bunurilor sunt aproximative şi Vânzătorul nu va fi responsabil pentru orice întârziere, indiferent care a fost cauza acestui fapt.

În mod normal, durata de livrare a produselor este de 2-3 zile lucrătoare.

Dacă Vânzătorul nu are posibilitatea, din orice motiv, de a trimite bunurile comandate de Cumpărător în 14 zile de la efectuarea comenzii, Cumpărătorul are dreptul de a anula comanda, iar Vânzătorul va rambursa orice sume plătite de Cumpărător pentru aceste bunuri.

Condițiile transportului gratuit

Pentru orice comandă cu valoarea mai mare de 299 RON transportul este gratuit. În cazul localităților care au kilometri suplimentari în sistemul Fan Courier, Mount Core va suporta tariful transportului, mai puțin tariful kilometrilor suplimentari, care va fi suportat de către client.

Acoperirea Fan Courier poate fi verificată accesând link-ul de mais jos:
https://www.fancourier.ro/en/acoperire/

Efectuarea recepției

În cazul în care exista produse deteriorate/lipsă, acest lucru va fi consemnat direct pe factura fiscală, iar Cumpărătorul nu va accepta livrarea pentru produsele deteriorate fără sa anunţe înainte Vânzătorul telefonic şi să transmită poze prin email. Vânzătorul se obligă sa înlocuiască/suplinească produsele deteriorate/lipsă în termen de cel mult 5 zile de la data constatării. Orice altă reclamaţie ulterioară nu va fi acceptată. Data recepţionării produselor este data preluării acestora de la reprezentantul firmei de curierat sau de la data livrării directe de la Vânzător. Această dată poate fi verificată şi demonstrată prin documentele de livrare înmanate de curier sau data bonului fiscal.

Fii primul care află despre ofertele noastre speciale

Completând formularul de newsletter sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate. Nu vă faceți griji, vă trimitem doar informații utile și în plus vă puteți dezabona oricând doriți.

Ai o întrebare?